Fall in love with Christmas🎄

by - 5:49

Ahojte, Vianoce milujem. Atmosféra Vianoc je úžasná a to ma na Vianociach baví. A už len posledný deň v škole, keď sa naučíme.🎄
Alebo aj to Vianočné oblečenie. Všetko je to super. 🎀
A hlavne na Vianoce sa nikto nezvykne hádať. Nepoznám človeka, ktorý by nemal rád Vianoce.
No tento članok nie je o tom.



                                                          1.Vianoce
Vianoce sa u mňa začínajú tým, že už len začne december. A ešte lepšie je, keď hneď prvý decembrový deň začne snežiť. ❄
Nech sneží aj na Vianoce.😁


                                                          2.Pečenie
Áno. Vianočné perníky sú tradícia (aj keď ich nemám rada hm). Vianoce voňajú ako perníky, ale perníkové sviečky určite nie. 🌚 Ale zaraďujem teda tie perníky medzi také Vianočné... dôležitosti ? 🍫


                                                      3.Oblečenie
Vianočná potlač na oblečení je asi obľúbená vec na Vianociach. Vždy posledný deň pred prázdninami si oblečiem sveter so sobom.🌟 A je super keď všade v obchodoch sú veľké zľavy na takéto veci. Alebo kozmetika vo Vianočnom balení.💅


                                                      4.Vianočné dekorácie
Zdobím si izbu len od minulých Vianoc, ale pochopila som že bez toho nie sú Vianoce. No nie žeby neboli, ale nie je to potom také pekné.😅
Tip: Postačia svetielka na posteli
                                                       5.Darčeky
A samozrejme darčeky. Každý má rád darčeky. 🎁 Tak preto som do tejto kategórie neodmysliteľných vecí zaradila aj darčeky. Každý si niečo praje. Napíšte do komentu čo si prajete vy. 😊


Toto bola kategória neodmysliteľných Vianočných drobností. Tešte sa na ďalšie články a podporte ma komentárom či hodnotením.😄 Tiež ma poteší nápad na ďalší článok. Ďakujem za čitanie. 🙆💖
Pa⛄




You May Also Like

2 komentárov