School tips📕

by - 12:15

Ahojte, tento článok je o škole. No vlastne tipy ktoré mne pri učení pomáhajú.🌌
A ešte pred tým ako začnem, sa chcem vyjadriť k mojej (ne)aktivite. Nenapísala som článok ako som chcela, chcem byť aktívna keďže som len teraz začala blogovať. 🌸 Takže dúfam že už budem mať dostatok inšpirácie a nápadov na písanie článkov. 😊
Tento článok spojím aj s mojim bežným dňom, aby ste ma viac spoznali a aby to nebolo také krátke samozrejme.
Deň v môjom živote prebieha obyčajne.
Vyberiem si na to pondelok.🌌 Sama neviem, prečo všetci tak neznášajú pondelok. Veď pondelok môže byť začiatkom úžasného týždňa. 🖐 A ja mám pondelok tak naplnený.
• Pondelok
Ako každý človek vstanem... vlastne nevstanem. Neviem ktorý človek naozaj VSTANE na prvý krát. No a keď už vstanem, si umyjem zuby a idem sa naraňajkovať. Raňajkujem väčšinou banánové smoothie, pretože ráno nikdy nie som hladná. Ani by som nejedla, keby ma k tomu mamka nedonútila.

Keď to ako tak dojem, idem si vybrať outfit do školy. A pritom strávim asi tak najviac času. Keď už sa konečne dostanem do školy, musím ešte pretrpieť hodiny učenia. No škola celkovo nie je až také zlé miesto.🌌
Život bez školy by bol nuda. A ešte k tomu by som nič nevedela. (Ani teraz to nie je inak hahh) Po škole mám ešte aj tak hodiny učenia vo forme hudby. No medzitým prestávky čo je tiež úžasné. A za ten čas môžem ísť s kamarátmi do mesta. Okolo 18:00 sa dostanem domov a to si už iba rýchlo urobím veci do školy aby som mohla sledovať obľúbených youtuberov a čítať obľúbené blogy. Tým sa končí môj deň.
A tými "vecami" do školy sa dostávam ku school tips o ktorých som počula.
• School tips
1. Poznáte to keď sa máte naučiť niečo čo vám vôbec nejde do hlavy ? Ak áno, tak vám možno pomôže keď si nahráte - najlepšie do diktafónu seba, ako čítate tú látku. Budete si to iba púšťať stále dookola a ono sa vám to dostane do hlavy, ja aplikujem skôr že si zošit búcham o hlavu...

2. Tento tip je môj, no a neviem či vám pomôže, ale mne celkom áno. Stačí keď si pekne a farebne budete písať každú látku, tým pádom sa budete tešiť (?) na učenie. To znie dosť zvláštne, keď si to poviem. 😁 Dúfam že chápete ako to myslím. Pretože keď je niečo škaredo napísané, tak sa vám do toho vlastne ani nechce. :)

3. Motivácia. Ak ste ako ja, takže sa vám nechce čítať veci, ktoré vás nezaujímajú, tak toto pomôže.
Urobte to takto, že si za každý prečítaný odstavec dáte niečo sladké.

4. Toto vlastne ani nie je tip, len taká rada.
Vypnite si sociálne siete, aby vás nič nelákalo neučiť sa.

Dúfam že vám tieto tipy pomôžu a ak nie, tak mi môžte napísať vaše tipy do komentára. Budem vďačná za každý komentár, rady a nápady na ďalšie články -každá odozva.🌌 Ďakujem za čítanie.





You May Also Like

0 komentárov