Fall playlist🎶

by - 8:56

Ahojte zas 😄
Nie som človek čo by veľmi často počúval hudbu. No ráno vo vlaku cestou do školy sa často nudím, tak to dopadne tak že si zapnem spotify. Tiež tak nemáte radi keď sa vás niekto opýta aká je vaša obľúbená pesnička/interprét/skupina,... ? Má to veľa podôb. Ani ja to nemám rada. Ja som taký ten mainstream "počúvač". Počúvam buď to čo práve ide v rádiu, alebo spotify. No samozrejme nie všetko sa mi páči.
Ale väčšinou sa mi páčia tie (naj)hypepesničky.
Nemám rada rap/trap/rock/methal...
A tiež sa mi veľmi rýchlo pesničky opočúvajú, takže je dosť možné že o mesiac keď sa na to pozriem, budem tie pesničky už neznášať, nevadí.
Toto sú moje momentálne obľúbené pesničky:



Camila Cabello - Havana
Toto je úplne najúžasnejšia pesnička on d wrld, neviem či mi aj sedí do opisu "super" pesničiek, ale ak nie tak je to výnimka (tých výnimiek tu bude viac)

Marshmello, Khalid - Silence
Ďalšia výnimka, ale to je normálne že ?
Aj vám sa stáva že pesnička ktorú stále preskakujete a neznášate ju sa vám začne odrazu veľmi páčiť ? Aj mne sa to stáva. (Často)


Sza, Maroon 5 - What Lovers Do
Taká dosť mainstream si myslím, ale je super že ? Nemám veľmi rada Maroon 5, ale sem tam majú dobrú pesničku.

Taylor Swift - Look What You Made Me Do
Poznáte ju? No jasné že poznáte. A tiež sa mi nikdy nepáčili pesničky od Taylor Swift ale táto je super. 
Cardi B - Bodak Yellow
No táto je úplná výnimka. Je to (asi) rap. Dúfam. Ale je to potom asi najlepší rap aký som počula.
Alma - Dye My Hair
Alma - Chasing Highs
Tieto mi prídu veľmi podobné no ale sú presne taký štýl aký sa mi páči asi najviac. 
Ale už sa mi začínajú nepáčiť takže asi to nebude takto dlho.
Astrid S - Such A Boh
Ú Ž A S N É. Momentálne neviem presne aká to je, ale viem že je super. 😂 Pravdepodobne ju nepoznáte, myslím že Astrid S nie je až taká známa, ale mala by byť.
Camila Cabello - OMG
Zas Camila. V poslednej dobe sa mi od nej páčia pesničky. Táto nie je až taká známa a ak ju nepoznáte, tak si ju určite pustite (ako aj všetky tieto) 
Charli XCX - Boys 
Už som pri konci, ale táto určite nemôže chýbať. V lete to bola moja obľúbená pesnička a stále sa mi páči, ale čo dodať. Vyšli nové.

Louis Tomlinson, Bebe Rexha - Back To You
No a samozrejme ďalší letný hit.
Aj keď veľmi nemusím členov 1D tak tie ich single pesničky sú všetky super. Ale nezmestia sa mi tu, tak som musela vybrať jednu.
Tak a toto sú všetky pesničky na ktoré sa v Spotify najviac teším.
Dúfam že sa páčia aj vám a ak ich nepoznáte tak si ich nájdite. Ale aj tak si myslím že ich poznáte.
Budem rada ak mi do komentárov napíšte vaše obľúbené pesničky, rada nájdem nové.
Ďakujem za čítanie. Ahojtee a možno v blízkej dobe už naozaj začnem písať keďže na WeHeartIt je teraz vééľmi veľa inšpirácie. ❤️


You May Also Like

0 komentárov