Welcome

by - 12:22

Ahojte, toto bude taký môj nový začiatok. Už som predtým mala pár blogov, ale pravdepodobne má nepoznáte.🙊 (Sú vymazané...našťastie)
O tom, že si založím blog (taký ten plnohodnotný), som rozmýšľala už v lete. Veľmi ma to baví.
Začnem asi tým, že sa volám Petra a mám 13 rokov.💖
Chcem aby tento blog nebol len Fashion, ale o všetkom. No hlavne sa zameriam na Fashion.
Budem písať o rôznych veciach, veľmi sa mi páčia články z vianočnej edície, ako aj DIY, typy a triky. Budem sa snažiť písať často.🎈

A toto som ja:🙈
Onedlho sú tu Vianoce a mám veľa vianočných nápadov. Ak to pôjde, tak to aj uskutočním. ⛄ Vianoce milujem, tak sa máte na čo tešiť. 🎀
Viem že je teraz začínať s blogom trochu ťažké, no ja to aj tak skúsim. Tento prvý článok je trochu kratší, pretože som len na začiatok chcela dať vedieť, o čo ide.😄
Ak máte nejaké tipy, rady, no aj nápady na budúce články, prosím poďelte sa so mnou o to v Commente.💅 Ak budem mať nejaké odozvy, budem vedieť že to má zmysel (wow).
Pa💖


You May Also Like

0 komentárov